Thursday, March 27, 2008

-Snap back to reality-

Så var det på an igjen med skoleinnspurt. Med knappe to måneder igjen, 22 skoledager, innser jeg at Påskeferien er meget over, og nå er det slutt på latskap.
Akkuratt nå jobber jeg med en oppgave, en slags feltrapport fra London. Det er jo i og for seg ganske greit. Men etter den er gjort, er det masse mer som skal gjøres. Også i menigheten jeg er i praksis i, får jeg nå mer ansvar. Så nå ser det ut til at min hverdag skal snus på hodet, og sommer ferien kommer faktisk til å bli en velfortjent ferie!

Det er når en har jobbet mye, eller trent, eller gjort noe meningsfullt at det er fantastisk å slappe av. Og da fortjeneren faktisk å slappe av.

Og, en kan vel ikke vite hva som er drøm eller ikke, kjenner vi ikke til livets realiteter?!=)

No comments: