Monday, March 24, 2008

Påske

Nå er ferien over, og jeg er tilbake i Oslo. Traff igjen min kjære igår, og det var fantastisk.

Det har vært en god påske med leir, familie, turer, kino, henge med gode venner osv.
PÅsken er som regel den beste tiden på året. Våren er i anmarsj, de aller fleste av mine venner kommer hjem, tradisjonelle turer, og tradisjonelle gudstjenester. Im a sucker for tradisjon=) Jeg får meg ikke opp til skolen, men er det snakk om en tradisjonell tur i heia, denne gang med snøstorm i ryggen, så kommer jeg meg opp.
Og jeg kommer meg også opp til Gudstjeneste, uansett hvor sent det ble kvelden før.
Jeg elsker å gå i kirken i påsken. Der skjer så mye bra, og det er på grunn av det som skjedde i påsken, at jeg kan ha liv i overfold og være lykkelig.
Påsken gjør meg lykkelig på alle måter. Og det er deilig å gå tur i Guds frie natur!


Du visste det kanskje ikke, men "den glade vandrer kalles jeg"=);)

3 comments:

totliii said...

så enig, så enig..

Kjøde said...

"Den glade vandrer", skal du vandre opp til Nordstrand en dag til neste uke? Kjekt å lese om påsken din :)

Camilla Kristiine said...

Eg lige godt påsken.Tur i snø,ski, gode venner, fri, sol..JESUS!!Halleluja-påske e bra!!
Digge deg, Tone!!!