Thursday, March 13, 2008

London, baby!


Så har jeg vært en uke i London da. Det har vært både gøy og mindre gøy. Grunnen til at det var lite gøy til tider, var fordi jeg var så trøtt og sliten. Andre grunnen var at jeg fikk loppebitt over hele kroppen og kortet mitt tok kvelden.

Men, midt oppi all denne elendigheten fikk vi besøkt en mengde menigheter.
Noe av det som imponerte meg mest var fokuset. Fokuset til menneskene som jobbet i menighetene. De ønsket å se mennesker, hele og ta imot dem slik de er. Fokusere på at mennesker er det mest verdifulllet og høyt elsket av Gud.
Det var sterkt å oppleve. Og noe jeg gjerne vil ta med meg generelt i livet.
Mange av stedene vi var, var de som jobbet der enormt engasjert. De fleste av dem levde kirken, de innkulderte Gud i hele livet, ikke bare i helgen, i kirken. Men ja, hele sin hverdag. Det var enormt imponerende og inspirerende. Jeg har mye å lære fra dem.

Ellers fikk jeg vært på musikal en av kveldene. We will rock you. Og for å si det slik, så rocket de iallefall meg og de jeg var der med! Go Queen!=)

For spesielt interesserte: bilder kan du finne på www.flickr.com, søk på Frøken blandt people. så finner du mange der=)(har desverre ikke en direkte adresse.)

1 comment:

Kjøde said...

Hei Frøken, det var noen nydelige bilder av deg på flickr :) Ha en bra påske