Sunday, May 18, 2008

Ja, jeg elsker!

- dette landet!

For et fantastisk land Norge er! Og for en god dag 17mai er.
Jeg hadde en litt utradisjonel 17mai i år, tross jeg var i Norges hovedstad, Oslo!
Men, jeg fikk uansett med meg en Gudstjeneste. Det var en flott opplevelse.
Domkirken var ganske full. Å, hvor herlig det var å synge sanger om Gud og Norge, sammen med så mange mennesker!

Gud har virkelig bevart vårt land! Inget land er så matrielt velsignet, og så velsignet med fred. Vi er så utrolig herldige, og vi burde være full av takknemlighet for alt det gode vi har her i Norge. Vi burde takke Gud og alle de som gjør Norge til det landet det er! Klart ikke alt går på skinner her heller, men du; For en Nasjon!

Jeg sier som enhver Amerikansk president ville sagt om USA:
"God bless, Norge!"=)

1 comment:

Leiv Magnus said...

Jeg tror nok at enhver amerikansk president som hadde sagt "God bless Norge" OM USA hadde fått en psykologisk evaluering ganske kjapt.