Monday, May 19, 2008

Glede!

Da var denne eksamen over. Og det telles rakst ned på hva som gjennstår før det er ferie. Eksamen så heller mørk ut. Jeg haddde, som vanlig, en føleles om å ikke ha lest nok. Som nok de fleste har før de skal ha eksamen.
Men, humøret mitt har vært på topp hele dag! Og oppgaven gjorde ingenting på humøret mitt, selv om det lett kunne skjedd. For det var ikke noe grei oppgave. Men det gikk overaskende bra etterhvert.

Jeg tror det hele begynte med drømmen jeg hadde i natt. Jeg var sammen med kompisen min Jones, og skata! Det var helt konge. Jeg kunne plutselig skate også!=) hurra!
Det ble heller ikke værre etter pausen, under eksamen, med en av kompisene i klassen. Han ga opp hele eksamen og skrev "Sorry Mac", på eksamensbesvarelsen, "Jeg må lese pensum". Hehe=) For en morsom fyr.

Så, midt oppi all den mørke eksamens kaoset, var jeg i mye bedre humør enn på lenge.
Det fikk meg til å tenke på børud sangen:
Humøret mitt, det har Jesus gitt!

Og ingen tvil om at gleden jeg har følt, og føler idag, er fra oven!=)

No comments: