Monday, April 28, 2008

Bryllups festen!

Du er invitert. Alle er invitert. Har du sagt ja til din invitasjon? Det spiller ingen rolle hvem du er eller hva du har gjort. DU er invitert, fordi du ER.
Dette er den største festen av de alle, du bør så absolutt IKKE gå glipp av den!

Jeg fikk invitasjonen når jeg var veldig liten, og har sagt ja til å komme på festen for lenge siden! Jeg gleder meg til den begynner. Eller, følelsen er litt bittersøt. Grunnen til det er de som takker nei til invitasjonen. Jeg skulle så gjerne ønske at alle takket ja! Jeg er nok ikke den enste som ønsker at alle skal bli med! Det blir ikke en fest før salen er full. Så du har fortsatt sjans til å takke ja! Og for all del takk JA!

3 comments:

Kristin said...

hey.. jeg vil være med!! Kanskje jeg kan sende inn en søknad så jeg får sitte ved siden av deg?!! Lenge siden jeg har sett ditt pene ansikt på skolen! SMASK!

Miss Wonderhill said...

AMEN!=)

Søknad ikke nødvendig!
smask tebage!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.