Sunday, January 27, 2008

Min bror, Bjørnen. Eller.no.

Jeg slettet forrige innlegg. Forhåpentligvis før folk fikk lest det?

Det ble ikke riktig. Jeg ga samme rollen bort til to. Og det ble feil. For den rollen var allerede opptatt. Så da slettet jeg det.
Jeg skrev i et tidligere innlegg, om han som kunne vært min bror.() Han som døde akkuratt da han kom ut til livet. Og det slår meg, at den lissom broren jeg har nå, ikke er så langt fra den beskrivelsen. Det er skremmende hvor godt den passer.

Han har mørktblondt hår, blå øyne, passe høy og passe fyldig.
Han får alle til å le, iallefall meg, alltid. Men vet når situasjonen krever alvor.
Han er smart, han er god på gitar. Og han er dissipel for Kongenes Konge=)

Og han passer på meg. Og han bryr seg. Men vil nødig erkjenne verken det ene eller det andre=) Akkuratt slik jeg ser for meg en storebror og lillesøster.

På et merkelig vis, er denne lissom broren, blitt så nært til bror som en kan komme.

No comments: