Wednesday, January 23, 2008

Julaften den 20januar.

"Your home is were your heart is"

Etterhvert begynner det å bli en del hjem rundt om i dette land. Og generelt i verden. Jeg har møtt mennesker i alle slags situasjoner og steder, som alle har klart å stjele en bit av mitt hjerte.

Mitt hovedhjem er og vil alltid være hos Jesus. Det ønsker jeg av hele mitt hjerte.

I helgen som var, var jeg så heldig å komme "hjem" til Bergen. Der fikk jeg treffe alle mine gode venner. Mest fantastisk var det kanskje å komme hjem til menigheten jeg har jobbet i, i 2år. Det var himmel på jord, julaften "all over again".=)
Først kjørte jeg sammen med en venninne bort, så traff jeg den ene etter den andre når vi da kom bort til menighetshuset. Fytti grisen. Lykkefølelsen var til å ta og føle på! Jeg var så enormt glad! Og se igjen venner på den måten der, er mye bedre en noen gave på julaften. Tenk om julaften heller kunne være slik som den søndagen var? Da skulle jeg ønske det var julaften hver dag=)

En lykkelig Tone på gullbåre, båret av Bjarte og Helge

3 comments:

totliii said...

hurra for jul!!

Miss Wonderhill said...

Og hurra for deg!!!

Ane said...

Ahhh, I miss you guys! Reunion i sommer du=)