Tuesday, January 29, 2008

Gammel kjærlighet ruster ikke.

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det er et ordtak. Er ikke sikker på om det stemmer. Noen som vet?

Jeg tenker uansett at det stemmer=) Jeg har enormt mange gode barndomsminner. Som bare bringer meg glede. Astrid Lindgrens filmer, forskjellige band, musikk, venner osv.
I det siste har jeg gått tilbake til et av mine favoritt band. Min søster var helt gal etter dem. Hun og en venninne hadde kvelder der de så på ulike konserter. Så kom den dagen da, når bandet ble splittet opp. Den dagen, kanskje ikke akkuratt samme dag, begynte jeg å like dem. Jeg så på filmene hele tiden, og danset=)

I går lastet jeg ned noen av sangene på mobilen, og har vært i en slags "remember the good old days" verden. De har veldig mange go` låter. Låter som jeg blir glad av, låter med positive vibber. Og det hjelper også at jeg husker konsertene så godt, de jeg så på film. Og ja, jeg var nok forelsket i han ene =) Og det passer fint at min søster sier at min kjære ligner på han.

Dette bandet har nå kommet tilbake med ny musikk. Det er selvfølgelig ikke det samme. Har da kjærligheten rustet? Jeg er jo fortsatt meget glad i de sånn de var før. Jeg vet ikke jeg.
Det jeg vet er at en av verdens mest kjente artister kom til verden gjennom det bandet. Robbie Williams. Noen som da kan si meg hvilket band jeg prater om?

1 comment:

Maria said...

A million love songs later
And here I am trying to tell you that I care
A million love songs later....

du har rett. gammel kjærlighet ruster ikke.

Take That var og er good vibrations, nå som før.