Monday, December 10, 2007

Venting.

Så har jeg ventet her i snart 8 timer da...
De 4 første gikk veldig bra. Men nå er jeg bare så trøtt og sliten at jeg vil bare legge meg rett ned på gulvet.
Sett at jeg er på en stor flyplass, er vel ikke det det smarteste jeg kan finne på.
Heldigvis er det mange trivelige mennesker her. Behjelpelige og hyggelige. Glad jeg venter i Usa, når jeg først må vente. Skulle jeg valgt et land jeg ville vente i, så tror jeg at jeg hadde valgt USA. Men da på grunnlag av at jeg ikke kjenner til andre land, og venting der=) hehe. Stabilt. Off, nå er jeg stein trøtt. Jeg skal sove hele dagen i morgen.=) Det passer bra, fordi Jamie skal på skolen og så på jobb.

Var det noe jeg skulle ønske jeg hadde mer av akkuratt nå så er det tolmodighet og krefter=)Godt at alt annet er bra.=) Freden kan ingen ta. Uansett hvor, når, hvem, hva...osv=) Det er fint.

2 comments:

totliii said...

kafor må du venta så heidundrande lenge?!?
bra å hørra atte du leve! :D

Kay Amund said...

Kordan er livet i USA no da? snøv storm? eller er det i en anna dele av landet?
Håpe alt er bra:)