Friday, December 28, 2007

Hold munn, og kjør!

Rihanna, eller hva hun nå heter, har en egentlig ganske bra sang. Jeg har ikke hørt hele, men vet at den heter "Shut up, and drive". Og den tittelen fikk meg til å tenke. Om mine tanker, er lik hennes, om den tittelen, aner jeg ikke. Fordi jeg tror ikke jeg gidder høre den.
uansett, her er min tanker rundt den overskriften.

Hold munn, og kjør.
Veldig mange stresser mye i livet. De analyserer, tolker, kritiserer og skal bry seg om hver minste ting. Mange vil også plent ha en forklaring på alt! Det er mange, vil jeg tro, som går glipp av godene livet har å by på, fordi de ser bare på det negative.
Livet er til for å leves, både på godt og vondt. Det er allerede en som sitter med alle svarene, en som sitter med kontrollen. Tenk for en frihet det egentlig er å ikke måtte forstå ALT! Det tenker jeg, og er meget fornøyd med den tilværelsen.

Så, hold munn (ikke fokuser på det negative), og kjør (lev livet, og fokuser på det positive)

4 comments:

totliii said...

eg o e egentligt ganske fornødde me å ikkje veta alt. enige der!
men eg konne godt tenkt meg å veta ka eg egentligt ska jera på neste år.

Anonymous said...

kom t Oslo=)
- forfatter

Asbjørn said...

Ehm, eg trodde den sangen handlet om sex, eg...
Men, for all del, fin andakt:)
Gleder meg te vi ses i Oslo!

Miss Wonderhill said...

he som sagt aldri hørt sangen=)
då tenke me iallefall veldig ulikt. men takk for at du atter en gong drepte et godt poeng!