Monday, December 17, 2007

United States of Amerika.

Naa har jeg vaert her eksakt en uke. Tiden flyr. Jeg har faatt oppleve en masse! Amerikansk skole, kirke, mat, mennesker osv. Og jeg liker meg meget godt her. Maten er enormt god. Saa jeg tar nok med meg noen ekstra kg paa kroppen, hjem:) (viss det er mulig) hehe.
Jeg har ogsaa faatt unnagjort julehandelen, og haaper paa fornoyde venner og familie naar jeg kommer hjem. Viss jeg komemr meg hjem. Vaeret her er ganske heftig. MASSE sno, og more to come. Dere som leser maa be om at flyet mitt ikke blir kanselert. Jeg vil gjerne se min kjaere mor og far paa julaften!=)

Ellers er det veldig godt aa vaere endel av familien til Jamie for disse to ukene. Alle er flinke til aa passe paa at jeg har det bra. Naar Jamie jobber eller er paa skolen, er jeg sammen med familien. Jeg har ogsaa faatt truffet Jamie sine gode venner her. Gode folk. Og det er alltid fint aa vaere sammen med Jamie. Glad for at ikke avstanden skaper avstand mellom oss. Vi har heldigvis samme far i himmelen som holder oss sammen, og som gir oss et usynlig baand, som gaar paa tvers av alt.

Saa, alt vel her.
God bless Amerika=) hehe.

4 comments:

Anette said...

Hei kjære Tone!

Så godt å hørra at du har det bra =) Ønske deg ei fortsatt fin førjulstid og eg glede meg te å se deg igjen. Håbe virkeligt at du komme deg heim te julaften!!

Klem fra Anette

Jan Ivar Vik said...

Så bra at du trives i U, S and A. Håper virkelig du kommer deg tilbake i tide, til tross for kaos på flyplasser både her og der. Ønsker deg en riktig god jul!

Ane said...

Kjære Tone! Eg håper du koser/koste deg glugg i hel i USA! Eg sitter no heme i Norge, etter over tredve timer på flyplasser og fly. Så eg håper du slipper like mye venting og at du kommer trygt hjem igjen til jul=) Ønsker deg en velsignet juletid!

Jan Ivar Vik said...

Kom du deg hjem i tide?