Tuesday, October 23, 2007

Musikk.

Hva hadde vel livet vært uten musikk?
Det vil jeg ikke tenke på en gang, og det trenger jeg heldigvis ikke bekymre meg for. For musikken er her. Musikken sitter i hode, noen sanger i hjerte, noen sanger i handlinger, noen sanger på tv, på radio, fra kor, i dusjen.

Jeg liker å synge. Jeg er ikke noe Whitney Houston eller Celine Dion. Men jeg velger å påstå at jeg kommer på nivå med Britney. Kanskje jeg er bedre? Det vet jeg ikke. Har aldri hørt henne live, skikkelig live.

Men jeg tenkte jeg skulle legge ut en liste over noen av mine favoritt låter "of all time". I tilfeldig rekkefølge.

U2 - With or without you.
Jamie Cullum - Lover you should have come over.
Incubus - Pardon me.
Sugababes - Overload.
David Phelps - No more night.
Mercy me - Imagine
Michael Jackson - Man in the mirror.
Bryan Adams - Not Romeo not Juliet.
Busted - 3am.
Edith Piaf - No je ne regrette rien.
Johnny Cash - Ring of fire.
K-Ci and Jojo - all my life
Matt Redman - Facedown
Michael Bluble - Feeling good.
Oasis - Wonderwall.
The Cult - Painted on my heart.
Backstreet boys - Who do you love?
Whitney Houston - Run to you.
Take That - Could it be magic?

Hva tenker du om disse? Nevn gjerne noen av dine favoritter, kjære deg som kommenterer=)

3 comments:

Asbjørn said...

Eg synst Matt Redmans "Facebook" e enda bedre...

Anonymous said...

"Hva var vel livet uten deg?"

Ane said...

Hele albumet "The Joshua Tree" av U2 er verdt å føre opp. Ellers er mine favoritter:
"Breakaway"- Kelly Clarkson
"Summer of 69"- Bryan Adams
"Blessed Be Your Name"
"Dare You to Move" - Switchfoot
"Uendelig, Ubeskrivelig" - Impuls
"Don't Let Me Get Me" - P!NK
"Be My Escape" - Reliant K
"Laura" - Scissor Sisters
"Only Hope" - Mandy Moore
"Winds of Change" - Kutless

Sorry, lang kommentar. Eg liker musikk og eg savner deg...