Monday, October 29, 2007

Bergen og byens folk, og fotball!

Jeg så si elsker Bergen og bergensere. Og, som de fleste bør ha fått med seg, har Brann vunnet seriegull. Jeg var i Hordaland i helgen. På et leirsted på Konfirmant leir=) Og jeg følte jeg var hjemme. Har jo tross alt bodd i Bergen i to år. Og når en er sammen med andre familiemedlemmer(av Guds familie) så knyttes det sterke bånd.
Mitt hjerte står i Brann=) haha. neida. Det er nok en annen brann jeg snakker om. Og den brannen brenner for Herren. Han er så ufattelig god! Jeg er helt overvelmet av hans godhet! Gang på gang leder han meg, gang på gang velsigner han meg, og hele tiden er han god. Han tar seg virkelig av sine barn!


Også må jeg bare gi min kjære kompis Vidar Nisja litt kredd! Han spilte for Viking mot Brann igår. He came, he saw, he scored=) Jeg er enormt stolt.

1 comment:

Anonymous said...

Takk for en interessant blogg