Monday, October 15, 2007

Isbilen!

Ute i gaten det fra isbilen klinger,
jeg tar bena fatt å springer.
Hvilken is skal jeg ha i dag,
finnes det en som kan skape velbehag?

Ikke for denne jenten nei,
jeg er intolerant, det gjør meg lei.
Ikke mer is i min livstid?
Jeg kunne heller overværet en istid.

Intolerrans er heldigvis ikke så galt,
jeg føler meg ikke akkuratt kvalt.
Men et glass kald melk til min børdskive med nugatti,
ville jeg heller hatt, enn en størken bugatti!

Haha, nei, gi meg heller en bil.
Jeg kan godt drikke jus=)

7 comments:

Anonymous said...

hehe, artig... eg kan heller ikkje drikke melk eller spise is! det siste er ikkje trist før til sommeren...

Maria said...

det går an å spise sorbet is :)

trallalalala... said...

Kan du ete nugatti?? d tåle ikkje ej... Men is kan me lest som (= late som) me tåle...D e lov viss en ikkje klaga ettpå! E so godt! ;) He du bjønt å vende dej t tittelen? Håpe d går bra me dej!klemklem

Miss Wonderhill said...

nei, eg kan ikkje spisa nugatti..
men det gjær ingenting. for nugatti og melk hørre sammen. så uansett, tar du vekk den eine, så tar du vekk den andre=)

ellers går det greit ja. =) takk.

totliii said...

va dette så skrekkeligt møkje meir positivt elle mine forslag da liksom?!? tullejenta!

Ane said...

Eg kan heller ikke spise ting med melk, men eg gjør det likevel, bare på trass! Ikke så lurt, for da ender eg jo opp syk, sånn som no. Jaja, en kan leve med det når en har oppmuntrende venner som deg=)

Camilla Kristiine said...

Hei. Du vett at der finnes tabletter som gjør at du kan spise melkeprodukter..sant??? At sjokade isje inneholder melk, hvis du liker d. Finnes tabletter som kan spalte melkesukkeret.Finnes laktosefri melk i Sverige, og billige og sterkere tabletter der..husk på d neste gang du drar t Sverige:)
Livet e isje forbi, bare fordi du isje tåle melk:)
Lykke t:)