Tuesday, April 3, 2007

Sokker i sandalene.

Et innlegg om Jan Ivar sin kommentar på forrige innlegg.

Ja, jeg har sokker i sandalene på bildet.
Det er fra i sommer. Jeg var på team tur i Latvia. Vi hadde nettopp badet i brakkvann og kvelden begynte å sige på. Og solen var på veg nedover. =)
Uansett, jeg var ganske kald og sanden var våt og skitten. Derav sokkene.
Hadde jeg vært i Israel feks. hadde jeg ikke hatt sokker på meg.
... hmm. Eller i Amerika....
Er det et norsk fenomen med sokker i sandalene?

3 comments:

Kamelon said...

Det blir vertfall sagt at det bare er nordmenn som har sokker i sandalene..... Men det må da være fryktelig ubehagelig å gå rundt i harde sandaler uten å bruke sokker?

Miss Wonderhill said...

ja, det syns eg og. Iallfall når det æ kaldt i tillegg.

Anonymous said...

Kjære Tone.
Vi har med glede notert oss at du bruker sokker i sandalene. Vi vil gjerne ha kontakt med deg og helst bruke deg som ambassadør for vår sak. Det er mennesker som deg som gjør at flere av oss tør å stå fram. Vi håper å få høre fra deg i nærmeste framtid.
Mvh
AMSS (Anonyme Mennesker for Sokker i Sandalene)