Sunday, April 1, 2007

Here I am.


Nå har jeg, in the heat of the moment, fått meg blogg.=)
Jeg er en nett-slave uten like, så hvorfor ikke ha en blogg også?
Av mange forskjellige grunner som jeg ikke gidder nevne, fordi jeg er lat, skriver jeg på bokmål=) Og det er sikkert noen feil her og der også=) Men det bryr jeg meg ikke om, fordi det er innholdet som teller? eller?
Hva vil fremtiden bringe for denne bloggen?
Jeg skuer mot det ukjente.... og legger ut på en ukjent vei=)

Haha. Jeg har det morsomt idag=)

8 comments:

/henriette`s virrvarr said...

Flotters Tone- velkommen i blogg-gjengen! Bare det ikke er en aprilspøk....??? /henriette

totliii said...

joda. barra tull. du har jo kje tatt meg me eingong.

Kamelon said...

Nei, eg håper virkelig ikke det er en aprilspøk! Du som er så lite gla i å bli lurt av andre!
Konge å være med deg i helgen! Du er så bra! Gla i deg=)
Go påske!

Leiv Magnus said...

Leit med nok en blogg å følge med på....

:C

Siri og Jørgen said...

detta ser bra ut tone!! som "innflyttingsgåve" er du med på palmesondag(/1.april)-innlegget i bloggen min, du og løveporten!

Jan Ivar Vik said...

...og så var det dette med sokker i sandalene da.

Anonymous said...

Ja, ja.. ennå meir å fylla mæ på.. Nå ska me kosa oss i påskå! Glae for at du æ syster mi!

HanneK said...

Gratulerer med blogg Tone :) Konge!!