Friday, April 27, 2007

Annerledes.

"Bare dø fisk følger stømmen". En kompis av meg hadde dette som skrift på russekortet sitt. En kompis som har hjulpet meg til å ikke følge strømmen.

I klassen min på vidergående skilte jeg meg ut. Jeg var den eneste som sto tydelig, og åpent, frem om å være kristen. Kompisen min ga meg sangen "tøff nok", og oppmuntret meg til å være den jeg er. Et Guds barn. Skapt til å skinne. Skapt til å være litt annerledes. Ikke av denne verden.
Vi er ikke skapt for å være som alle andre. Vi er ikke skapt til å følge strømmen. Gud har skapt oss til å være den vi er! Det er ganske fantastisk å tenke på. Gud ELSKER meg for den JEG ER.

Så la ingen tråkke deg ned, fordi du er den du er. Våg å være annerledes! Våg å skinne for Jesus!
Han gir livet mening.

5 comments:

Asbjørn said...

Mornings!
Fine ord:)

Har du forresten begynt med skatingen no?

trallalalala... said...

AMEN!!:)

Anonymous said...

er gla i deg jeg tone!!!

Anonymous said...

Dette hadde jo eg på russekortet;) Sees snart...go girl..

-oddgeir-

Vatsland said...

Konge, i dobbel mening.