Wednesday, April 4, 2007

Backup-plan



Jeg er en av flere som har lagt opp strategi i forhold til giftemål. Om jeg mot all formodning ikke skulle finne lykken innen en viss alder, har jeg flere alternativer. Jeg har en eller to viss jeg ikke er gift innen jeg er 35, kanskje en på 30. Har ikke hele roen=) Og det er fordi jeg satser på å bli gift før den tid=)
En av grunnene til det, er at jeg har en backup plan på 22 år.=) Og jeg er jo som kjent 22 år!
Så det vil si at jeg snart skal gifte meg!=) Wee!!
Hvem er denne heldige tenker dere?

Den heldige er Roger Birkelund. En 21år gammel mann, selvfølgelig, fra Blindheim. En flott plass mellom Åsane og Ytre Arna=)
Utenom når han plager og mobber meg, kan han innimellom være veldig snill. Jeg hadde jo sett for meg en snillere mann, men man må ta det man får! Som kjent er det ikke helt lett å beskrive enns hjertens kjær. Det lille ekstra bare er der... Og et bilde sier mer en tusen ord. Feel the love.
ps. For dere som ikke forstår, så er alt dette her er bare tull=) Jeg er allerede gift.
nei, nå ble det enda mer tull... som sagt.. spørs om det blir skrevet noe seriøst her, noengang.

5 comments:

Anonymous said...

Flott å se at du prioriterer viktige saker her, håper du oppdaterer litt oftere enn kirkegården.com (Arnes side)

Kamelon said...

Jaha, så no skal du gifte deg? Får eg fremdeles komme i bryllupet eller?
Selv om eg er litt usiker på om dette blir bigami.....ka skal du gjøre med Bjarte?=P

Anonymous said...

kjære venn! slå til- bli gift. jeg, som de fleste av oss, har også hatt backupper. Men når man nærmer seg 30 faller de av lasset en etter en, dvs si- de blir plutselig gift med noen andre. Så sats på 22 år, så er du ferdig me`t lissom:) /h

Anonymous said...

Hei. Vi må ta en prat om den backup-alderen igjen. Og hvem skal hente Tore og Regina i barnehagen?

Miss Wonderhill said...

Regina?? Me må nok ta en prat om navnå og ja=)