Sunday, February 8, 2009

24 år!

Da var jeg blitt gammel. Min mor sa at jeg var blitt "ung-voksen", når hun ringte i dag. Jeg vet ikke helt om jeg liker å bli kalt for ung voksen. Jeg føler meg fortsatt bare ung=) Alderen krever sitt, om ikke fysisk, så iallefall psykisk! Forventningspress og slikt, til at jeg skal oppføre meg slik alderen tilsier... Men hvordan skal jeg egentlig være når jeg er 24?


Jeg tror jeg bare vil fortsette å være meg=) Bare 1 år eldre enn før=)

(på bildet: Iført dagens første gave. Hjemmestrikket pulsvarmere fra Tone Iren. Tusen takk. Di va sjef!)

3 comments:

Siri og Jørgen said...

fortsett å vere deg sjølv du, tone - då er du aller best, heilt perfekt!! :) ser ut for både her på bloggen og på facebook at du hadde ein fin dag, herlig å sjå!
stor klem frå siri :)

Marius Økland said...

Gralla me øvestått ja!

Kjøde said...

Steike Tone, jeg glemte at du fylte år. Hvordan kan jeg gjøre det godt igjen?

Du er helt konge forresten!