Saturday, September 22, 2007

Love dont bother me....

synger Stage Dolls. Jeg må innrømme at jeg ikke er helt enig. Viss jeg forstår dem rett da. For kjærligheten "bother me" ganske ofte. Iallefall den som aldri funker.
Guds kjærlighet er perfekt, så den "bother me" ikke. Heller ikke kjærligheten som alltid ligger til grunne i et familieforhold. Uansett hvor jeg er, hva jeg gjør og hvem jeg er. Så er mor og far glad i meg. Slik som Gud er=). For noen gode foreldre. Og FOR en god Gud.
Ubetinget kjærlighet "bother me" ikke. Ikke i det heletatt. Bare den andre. hehe.
Den som aldri går seg til.

Det er viktig å holde fast på det som er evig. På denne ubetinget kjærligheten. Et godt råd, fra en jente som er evig takknemlig, og glad i Jesus.

2 comments:

Anonymous said...

det som aldri går seg til går seg altid til alikevell!

Miss Wonderhill said...

så sant så sant.
en gong må det jo gå bra=)