Thursday, December 11, 2008

"Storm"


I morgen skal jeg ha eksamen i religionsvitenskap. Jo mer jeg leser, jo mer er jeg takknemling for min tro på Jesus kristus. Full av nåde, full av håp og frelse! Nåde har fått en helt ny betyndning for meg i disse dager. Jeg kan ikke frelse meg selv, det hadde jeg heller aldri klart. Det er så fantastisk av vi da bare kan motta frelsen! Gaven full av håp, om at Jesus er her for oss, han har gitt livet sitt for oss!

Så jo mer jeg leser, jo større blir freden og mindre blir stormen, inni meg. Amen.

3 comments:

Kay Amund said...

Lykke til i morgå!
Håpe d gjenge bra å at litt sete igjen:)

so e d no flott at en faktisk ser ka bra si ega tru e, ved å lese om andre religiona:)

totliii said...

hekkan så skumle auger du hadde på d bilde!

Arne said...

Riktig god jul til deg også kjære venn!