Monday, December 3, 2007

Aldri alene, alltid trygg = FRED

Inspirert av Robbie Williams, av alle folk, vil jeg nå skrive et innlegg om hva som er grunnvollen i mitt liv, hva jeg lever på hver dag, hva som får livet mitt til å gå videre.

Jesus og det evige liv i himmelen.
Jeg er en kristen. Jesus er herre i mitt liv. Han ga sitt liv, for at jeg skulle få ha mitt. Noen ganger klager jeg på livet, for det meste har jeg det bra. Men uansett hvordan jeg har det, er jeg verken alene eller i fare. Jesus har lovet å gå med meg, hvert steg jeg tar, og han har lovet å bevare meg, samme hvor jeg går. Så, Jesus går både med meg, og bevarer meg mens vi går der. Han er som en livvakt. En livvakt som passer på det viktigste livet jeg har, og det viktigste jeg noen sinne kan ønske meg. Det EVIGE livet. Jesus er den ultimate livvakten. Ingen kan gjør meg noe, så lenge han går med. Og jeg har lyst at han alltid skal gå med. Og så lenge jeg ønsker dette, og tror dette, er han der. Rett ved siden av meg. Hvorsomhelst,alltid.

"There's a strange kind of light
Caressing me tonight
Pray silence my fear, he is near
Bringing heaven down here"

2 comments:

Anonymous said...

skjønner ikke hvordan jeg rota meg bort i den bloggen her. selv opplever jeg ikke ensomhet og utrygghet når jeg er på egenhånd. og jeg ville nok ikke følt meg tryggere dersom jeg gikk rundt med min fantasi-venn som livvakt. jeg mener ikke at du skal føle deg utrygg når du er alene, det unner jeg ingen, men jeg håper også de kristne kan ta til fornuft snart og innse at det dere har trodd på alt for lenge nå ikke hjelper verden på noen som helst måte.

Anonymous said...

Takk for en interessant blogg