Tuesday, November 20, 2007

Venner!

Det slår meg at jeg aldri har skrevet noe om mine kjære venner. Det er kanskje litt fjortiss å gjøre også. Men det driter jeg i=)

Jeg har mange flotte venner! Både gutter og jenter som jeg setter utrolig stor pris på! Jeg har mange gode gamle, og jeg har fått mange gode nye de par siste årene!
Jeg er alltid klar for å møte nye mennesker og bli kjent. Det er viktig at jeg har et bredt spekter av venner. Både kristne og ikke-kristne. Mennesker som liker å finne på noge, og de som liker å bare slappe av! Jeg liker de fleste folk, og jeg liker å gjøre det meste.
Jeg setter pris på ærlighet og åpenhet. Jeg liker når mine venner tar initiativ. Venner står som regel alltid høyest på prioriterings listen. Jeg vil gjerne være der for mine venner, på samme måte som jeg ønsker at de skal være der for meg!

Jeg vil bare utrette en stor takk til alle mine venner. Og jeg vil si at jeg føler meg meget velsignet for at akkuratt DU ja, DU, er min venn!=)
Jeg er utrolig heldig. Jeg har de aller beste venner!


Meg og Hanne. Bestevenner siden vi var 5år=)

No comments: