Friday, October 12, 2007

Jeg vil stå frem.

Lyder det kjent??

Børud gjengen. Skal det forresten stå i ett ord?
Jeg elsker Børud-gjengen. Jeg er til og med kanskje mer glad i Børud-gjengen enn jeg er i cola. Ja, kan du tro det?

De har så fantastisk mange bra sanger, med bra innhold. Jeg blir inspirert og oppmuntret av sangene.

"Jeg vil stå frem, og fortelle hvem jeg tror på. Det er ingen skam og vise det. Er ikke flau for Jesus, nei jeg er bare stolt av ham. Så her er mitt program: Jeg vil stå frem"

Og hvem kan vel ikke bli rørt av "Kjærligheten seirer"? Den vil jeg Ole Børud skal synge den dagen jeg gifter meg.

"Kjærligheten seirer, overvinner alt, Kjærligheten håper og den tåler alt. Ondskapen må vike, hatet smelte ned. Vi vil velge Jesus, vi vil velge kjærlighet"

2 comments:

Anonymous said...

hei Tone. Enig enig.
Nokre vener i Brasil har spurt om eg kan hjelpa dei med 500 US dollar for å dekka gravferda til ei jente dei har hatt ansvaret for (ho hadde CP)Kva hadde du gitt/ev.gjort? Brasil er ikkje som Norge i forh.til nasjonale støtteordn.
Elin (syster di-Eg har gitt eit bra beløp)

Asbjørn said...

"Tøff nok" e den desidert beste Børud-sangen!