Monday, September 8, 2008

Du har ikke sjans!!!

Av og til klarer du å lure meg. Av og til gjør jeg det du sier. Jeg forstår ikke hvorfor jeg i det heletatt hører på deg. Men du har desverre en tendens til å spille på mine premisser, slik jeg tror det er greit det jeg gjør, men det er det ikke.

Uansett om du klarer lure meg av og til, har du i det store og hele ikke en sjans i havet. Sjans til å vinne mot det du kjemper mot. Det er så enormt mektig. Så stort. Så grensesprengene!
Du har ikke sjans mot de massene som veller fram fra de du kjemper mot.
Vi er mange. Vi er sterke. Vi har en uendelig kraft. Og det beste, vi står sammen på det allerede vinnende laget!=)

Null sjans!

7 comments:

totliii said...

amen, sista!

Kjøde said...

Du er så dyp at jeg drukner :)

Anonymous said...

Men bryne held jo på å rykka ned i andre divisjon.... Var fotball du tenkte på? ;)

Miss Wonderhill said...

hehe, you know it`s not=)

Anonymous said...

hvilket lag er jeg på? det andre laget? vinnerlaget? skolelaget? bursdagslaget? i godt lag(et)? kanskje får vi aldri vite det....

Kjøde said...

Tror du er på nederLaget anonymous...

Anonymous said...

hvorfor ikke:)