Wednesday, February 20, 2008

Sjefen over alle sjefer.

Nei, det er verken Asgeir(Barnetv-dude) eller Jesus jeg snakker om akkuratt nå. Sjefen over alle sjefer i mitt "jordiske" liv, får man vel kalle det, er far! Han er bare konge bra!
Her om dagen satt jeg og så gjennom noen bilder på nett. Og da kom jeg over et bilde av min flotte far. Han er en svært engasjert mann, og bildet er ifra når han var engasjert i speideren. Tar jeg ikke helt feil, så fikk speideren et par priser for innslaget sitt i folketoget på 17mai, noen av de årene min far var med. Her er uansett bilde av min sjefs far, som jeg er så enormt stolt av og glad i! Og som fortjener all ros han kan få.
Her holder han tale på 17.mai.
Trygt og godt.

Og som alle vet:
Behind every great man, is a great woman.=)
Her er min flotte mor:

3 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Hetlebakkjen said...

njål er ein kjernekar