Tuesday, February 12, 2008

Faste.

Nå er det faste tid. I min faste tid har jeg valgt å gi avkall på Facebook, nettby og myspace. Og vil heller bruke tiden min på andre ting. Så idag har jeg bla. begynt på et fotoalbum. Det er så fort gjort i denne digitale alderen som vi er i, at bildene bare blir værende på dataen, og aldri blir printet ut på foto papir. Det holder da jeg på å gjøre noe med nå.=)

Jeg må si det er veldig deilig å være fri fra nettet. For, kan jeg ikke gå inn på de overnevnte sidene, så er tingene jeg sjekker på nettet unnagjort på fem min=) En tur inn på mailen, vg, jærbladet og diverse blogger.=)

Har også fått sett en serie som heter "Band of Brothers". Gjennom serien følger vi et amerikansk kompani under den 2.verdenskrigen. En meget bra serie, som jeg annbefaler til alle. Alle voksne iallefall.

Jepp jepp.

No comments: