Thursday, November 8, 2007

Miss Understood.

I call myself Miss Understood,
nobody really knows my hood.

They think they all know me,
but they really dont.
Når mennesker setter meg i boks slik,
gjør det meg vondt.

Folk har et inntrykk, at jeg er slapp, umotivert og lat.
Hvem av dere aner at jeg kan til og med lage mat?

Det finnes så mye mer av meg, som øye ikke ser.
Vil du lære meg og kjenne? Vil du vite mer?

Jeg har så mye å gi, masse av kjærlighet, masse av tid.
Inni meg, er det mengder av postensial,
gir du meg sjansen, kan jeg være helt genial!

Hovedpoenget mitt er:
Ikke sett andre i boks, er du snill.
Gi andre rom til å vokse, i steden for å gå seg vill.
Vi har alle mengder av egenskaper og skjulte talenter,
alt er blitt gitt oss av universets senter.

Vi er alle blomster: La oss hjelpe hverandre til å blomstre!

5 comments:

The Dreamer said...

Du er dyktig søta^^, digg du masser=) å her var det noe å tenke på ja^^,

Asbjørn said...

du e no flink te så mye, du!

Morten said...

Gi andre rom til å vokse, i steden for å gå seg vill. Godt sagt Tone!
Likte den.
Eg komme å besøge dåkk i leiligheden neste helg, d blir digg:D

Ane said...

Min kjære Tone. Eg savner deg noe vanvittig, men håper at du har det veldig bra i hovedstaden. Du er så utrolig flink til å uttrykke deg på en enkel, men klar måte. Godt at noen har talenter for slikt=) Gla i deg

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.