Friday, May 11, 2007

Sanndrømt?

Onsdag hadde jeg eksamen i EX fac.
Morgenen før jeg skulle i gang, våknet jeg med en god følelse.
Grunnen til det, var iallfall ikke at jeg hadde lest nok. For det hadde jeg ikke. Ikke i det hele tatt.

Grunnen var denne: Jeg drømte, natten før, at jeg gikk ut fra eksamens lokalene med et smil om munnen og lettet hjerte. "Det gikk mye bedre en forventet".

Og, som drømmen forteller, så gikk det mye bedre en forventet. Det blir riktig nok ikke noe abc eller d. Men en sterk e. Det håper jeg ihvertfall=)

Gud er god. Han svarer på bønner.

3 comments:

Ragnhild & Per Steinar said...

Way to go, Tone! Herli å høre om at Gud tale gjennom drøm, huske vi ba sammen for det i fjorsommar. Glede meg te MA med deg, de blir skøyt og bra.

Kamelon said...

Gratulerer med dagen Tone=)

Asbjørn said...

Gratulerer med eksamen...?