Thursday, May 31, 2007

Jeg er i Herrens hender.

Hva er det jeg skuer i min fremtid? Jeg liker å planlegge og vite hva som skal skje.

Jeg syns det er greit å vite hva livet bringer meg. Hva en skal til høsten for eksempel, er et populært spørsmål. Har jeg noe sted å bo? Har jeg venner der jeg skal bo? Hvor skal jeg finne meg en menighet å gå i? Hva skal jeg bli?

Jeg er i oppbrudds stemning. Har flyttet fra Bergen, og hjem til Bryne. Og til høsten er det ny by og nye studier. Fremtiden(de neste 3 årene) er sikret. Herren har atter en gang lagt alt til rette for meg, og jeg kan bare vandre videre, omsluttet av hans velsignelse. Det er så ufortjent.

Takk Gud for din ledelse, nåde og kjærlighet til meg, og til dine barn.
Hvordan kan jeg være annet en takknemlig?

1 comment:

Kamelon said...

Herlig lesning, Tone=) Håper eg en gang føler at eg begynner å få oversikt over livet mitt også...