Friday, August 14, 2009

Crazy insane, or insane crazy?


Det har skjedd så masse i det siste at alt går egentlig helt rundt, og livet kjennes helt surrealistisk ut. Jeg har hatt en fantastisk ferie i Canada, eller Canadia som jeg foretrekker å si=) mye morsommere slik.


Jeg har blitt inspirert i Canadia. Til å søke Gud, til å være mer vennlig, mer høflig, mer ekte og mindre redd for å være alt dette og meg selv. Menneskene jeg møtte der var helt fantastiske. De var vennlige, ekte, omtenksomme, hjelpsomme og enormt morsomme og kjekke å henge med!

Jeg skulle ønske jeg kunne fryse den siste helgen. Den ville jeg ikke skulle slutte, jeg ville ikke dra fra disse menneskene som jeg kanskje ikke ser igjen! Jeg kan bare håpe og ønske at vi kan møtes igjen!


Jeg har blitt så oppmuntret i kropp og sjel, at det er bare helt vidunderlig!

No comments: