Wednesday, October 22, 2008

Hæ?

På banen i går satt det en dame og leste en bok som het God is not great. Jeg spurte hva den handlet om. Dama svarte at så langt hadde hun ikke kommet. Jeg skulle spurt hva slags bok det var. Og hvilken Gud det var snakk om. Jeg kom bare til a, jeg var for feig til å kjøre på med b. Jeg har lyst å være en som fullfører sitt vitnesbyrd.

God IS great! Jeg forstår ikke hva den boken handlet om.
Gud er så fantastisk som en kan få det!
Kanskje jeg skal skrive en motpol bok?=)

4 comments:

Anonymous said...

Eg glede meg til den kjem ut! Men kanskje det var konklusjonen til den boka og? At utgangspunktet var feil?

Anonymous said...

Jeg støtter deg i den!

Kay Amund said...

Den boka må du lese,slik at oss fær vite ka som e grunnen til en slik tittel!

Lykke til me UKT-konferansen;)

Miss Wonderhill said...

takk for engasjement rundt min bok=)
Jeg bør kanskje lese den andre, før jeg begir meg ut på den questen!