Friday, August 22, 2008

På nytt igjen...


Da var vi igang på enda et skoleår. Sommeren har vært god, på mange måter.
Men det er alltid en omstilling å komme igang igjen.

Siste uken av ferien var jeg på konfirmantleir. Der var det også slik, at så fort jeg hadde blitt vant med å være der, skulle vi hjem. Jeg er ikke stor fan av de ulike omveltningene i livet, men de kommer enten jeg vil eller ikke, så det er bare å henge med.

Jeg ser lyst på livet mitt fremover nå. Jeg har bla blitt overøst med tilflyttende venner. Jeg er blitt kvitt byrder som har ligget meg tungt på skuldrene. Nå er det bare meg og mitt som står i fokus. Jeg skal få bruke tiden min på mine venner, min skole og Gud. Det er deilig å starte på nytt. Det har jeg skrevet om på før, så jeg skal ikke gå mer inn på det.


Gud har virkelig velsignet meg nok en gang. Jeg har det så bra. Og jeg er omringet av kjærlighet fra alle kanter. Og det eneste "problemet" mitt nå, er eksamen. Ellers skinner solen!=) Sweet!

3 comments:

Anonymous said...

hei tone! Håper du har lyst å være med på våres konfirmantleir og!! du er så flink!

klem Rannveig

Miss Wonderhill said...

tusen takk for det.
Men eg må nok prioritere Salhus denne gangen. De treng folk....

Anonymous said...

Så eg treffer deg om noen uker? Livet er herlig:D
Gla i deg kjære Tone!